Obserwatorzy.

czwartek, 11 maja 2017

Dmuchawce, latawce, wiatr.....

Sweterek w  szarym kolorze. Nie bardzo go lubiłam  bo wydawał mi się smutny i niezbyt twarzowy. Sweterek jest  z  czyściutkiej wełny, dość cienki, leciutki, bardzo ciepły i jak na wełnę mało gryzący. Postanowiłam  coś z nim zrobić aby go polubić. Ponieważ sweterek jest wełniany to zrobiłam na nim  aplikacje  wełniane.




 Najpierw  igłą do filcowania, potem trochę filcowałam na mokro. Nie jestem żadną specjalistką od filcowania ale  moje umiejętności  muszą wystarczyć  na moje potrzeby. Teraz mam sweterek z dmuchawcami i o dziwo  od razu go polubiłam. Ostatnio ktoś mi powiedział, że dmuchawce wyglądają jak żywe i normalnie byłam dumna z siebie nawet jeśli  ten komplement był na wyrost.



Czasem niewiele potrzeba aby zmienić swoje nastawienie. Zamiast wyrzucać nielubianą rzecz wystarczy ją odrobinę przerobić i popatrzeć  na nią z innej lepszej strony.
PS.
Odpowiadając na uwagi z komentarzy. Sweterek piorę ręcznie  w letniej wodzie jak wszystkie moje wełniane rzeczy. Prania chemicznego nie lubię i unikam jak mogę.   W trakcie noszenia  aplikacja  odrobinę się  kulkuje  i mechaci ale wtedy dofilcowuję ją cieniutką igłą  do filcowania  i jest jak nowa.  Czasem nawet dokładam sobie coś nowego.

13 komentarzy:

  1. SUPER!!! Sweterek prezentuje się pięknie. Mogę sobie tylko wyobrazić jak wyglądał wcześniej, ale teraz bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie poprawiłaś sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wyszedł niebanalny sweterek, pomysł kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod olbrzymim wrażeniem ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny,niebanalny ale chyba niepraktyczny,bo jak się zachowuje po praniu?zawsze mnie to intryguje:)czy trzeba go dawać czyścić chemicznie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie sweter zyskał! Podoba mi się!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. jest fantastyczny! aż Ci zazdroszczę takiego orginalnego sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ten sweterek, a dmuchawce wyglądają jak żywe !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, to teraz mnie zszokowałaś na całego, zabrakło mi słów do komentarza.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.